diverse activităţi/colaborări:
urmăreşte-ne şi pe:
 
Română
Limbă
Servicii  

Servicii Plandesign

Creare Identitate / Branding / Rebrading
Campanii publicitare/ DTP - pregătirea tiparului
Design de ambalaj/ Ilustratie/ Naming
Sau orice alte proiecte interesante.

Servicii de grafică şi tipar digital sau offset pentru:

Cărţi de vizită, pliante, flyere, broşuri, mape, afişe, cataloage, meniuri de bar si restaurant, invitaţii, Etichete, Reviste, calendare, agende, plannere, foi cu antet, panouri stradale, bannere, ad-uri pentru reviste sau ziare, plicuri, logouri, multiplicare carte.

Servicii Webdesign

Content management system websites - website cu conţinut administrabil)
e-commerce websites - (magazin online)

Cum lucrez  

Definim şi sculptăm brieful împreuna cu clientul.

 ___________________________________________________________________________

Cunoaştem clientul , structura afacerii şi problemele cu care se confruntă aceasta.

Probleme
Cunoaşterea obiectivelor afacerii
Analizarea concurenţei
Segmentarea pieţei
Obiectivele de comunicare
Publicul ţinta
Identificarea mesajelor cheie

___________________________________________________________________________

  Realizarea unui Brainstorming împreuna cu clientul, creativii sau orice alte persoane relevante pentru proiect. 

___________________________________________________________________________


Formularea unui plan care să acopere toate aspectele proiectului.

Probleme
Crearea unui plan pentru proiect
Alocarea bugetului
Termene pentru realizarea poiectului
Stabilirea zonelor de implementare a proiectului
Staţionar, Broşura, Pliant, Direct mail, Advertising (internet, radio, tv, Cd-Rom, Kiosk, Presă)

___________________________________________________________________________

Idei şi concepte initiale.

Prezentare
Ideiile de brand
Imaginea şi simtul general al brandului
Fotografie / Stilul imaginii
Prezentarea ideiilor şi a graficii de logotip
Prezentarea ideiilor pentru materialele promoţionle ale proiectului (afişe,broşuri,pliante,ad-uri, etc.) Culori/ paletele principale şi secundare ale brandului

___________________________________________________________________________


Rafinarea liniei de design.  

Obiective
Rafinarea ideiilor de brand stabilite
Rafinarea imaginii şi simtului general al brandului
Rafinarea designului de logotip
Rafinarea ideiilor pentru materialele promoţionle ale proiectului (afişe,broşuri,pliante,ad-uri, etc.)
Rafinarea paletelor de culori principale şi secundare ale brandului

___________________________________________________________________________

Finalizarea imaginii brandului şi direcţionarea lui spre toate zonele media stabilite.

___________________________________________________________________________

Notă: acesta este un plan de proiect oarecare şi trebuie folosit doar ca un ghidaj.
Fiecare proiect în parte urmăreste un proces unic de implementare.

Curriculum Vitae  

Selectati limba engleza pentru a putea vizualiza Cv-ul!